Snart ska allt gå i lås, 50 dagar

50 dagar kvar av detta liv, 50 dagar kvar till frihet.

Jag sitter och väntar på att mamma eller pappa ska komma hem, jag vill näligen att de skall kolla igenom mitt s.k. arbete. Sedan skall jag göra en broshyr av en del av den informationen och sedan skall jag göra "det lilla". Dagen har varit bra, rolig faktiskt. Började dagen med idrott inne i badhuset med. Cederholm och Pinne höll i vattengympa vilket var riktigt kul. Blev bada i bubbelpolen en halvtimme innan vi gick in och gjorde oss i ordning för skolan. Kom till skolan, åt lite lunch och sedan satte jag mig i bioblioteket och läste på naturen som jag ska fortsätta läsa på om en stund, handlar om melokyler och atomer, som alltid typ. Provet är på fredag så fan vad jag måste plugga nu, men tanke på att lektionerna inte varit väldigt många för mig den senaste tiden p.g.a massa olika anledningar. Gick hem, det var varm och mysigt. Nu börjar det mula till, och jag blir just nu väldigt glad för det. Då slipper jag ha så dåligt samvete att jag sitter inne och pluggar eller chillar och jag kan då kopncentrera mig mer på att plugga då. Sedan behöver vi en liten regnskur, märk LITEN!

Blir galen på mina syskon, de ska alltid gnälla på varandra, men det är la så det ska vara mellan syskon? Vi alla kan vara glada ibland, vissa bara färre stunder än andra, ojoj ^^

Den 7 juni är balen, och jag vet ingenting om det, och ingen annan heller. Vad är detta?
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0