vad ska vi ta oss till ?

I morgon bär det av till Kristianstad, ska på kata- kurs, judoläger, dock bara över dagen.
Var över hos Helena en liten stund innan, satt där ett tag och fick hema mina grejer äntligen :) hehe. Tänkte att jag kanske behövde något som låg där, har nog två omnyten däri som jag kannske skulle vilja ha på mig på middagen i morgon när vi ska ut och äta alla som varit i Kristianstad.

Jag ska nog lägga mig och läsa snart, egentligen borde jag läsa på religionen... men fy fan vad det är tråkigt! Stockholm på torsdag också, ska bli skoj faktiskt! Hoppas jag får köra en bit sås lipper jag sitta och trängas med alla i baksätet, fy fan vad jag hatar det, ska se till att jag får sitta fram mycket =) Ska gå på stan en del tror jag, får dock inte köpa så mycket efterson pengarna tryter, as usual :O men vi löser detta på ett eller annat sätt, men det är alltid kul att bara få gå och titta lite också! :)

Nej, nu dags för att polera tänderna,
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0