-

sitter med massa smink på mig, min tjocktröja och mina älsklingstrosor och ska snart gå coh lägga mig. kom hem från wallentin för en stund sedan. fick mat där, mums! åkte och inhandlade popcorn och poppade dom i micron medans vi hällde upp ett varsit glas med cola. hamnade i alex rum och tittade på "stomt the yard". filmen tog slut och jag fick damp medans lilla wallentin försökte sova, yeh, good luck with that darlin'! haha! var iaf en väldigt mysig kväll. åkte hem för hon var trött och jag var fortfarande pigg och skulle inte somna vid ratten. körde runt i stan i kanske en halvtimma innan jag landade hemma. hann bli irriterad på mamma under mina fem minuter i vardagsrummet där hon och lillasyster satt och pratade. så därför sitter jag här sedan tjugo minuter tillbaka åp ett ungefär.

"kan man toppa sitt rumphår här?"

puss.



Kommentarer
wallentin

jag skulle vilja toppa rövskägget, i vilken ställning vill du ha mig? HAHAHAHAHAHAHA

2009-08-30 @ 21:02:27
URL: http://rebeccawallentins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0