27 augusti (exakt en månad sendan jag fyllde 19)

Wallentin åkte härifrån nyss. 
Snick snackade lite och åt lite av min bror chokladkaka och
drack kaffe efter att jag lånat mjölk av grannen. 
Najs som bajs =))))) 
Var på Arbetsförmedlingen idag hos min jobbcoach som var väldigt trevlig. 
Hon undrade varför jag inte fått ngt jobb ännu, och det gör jag också kan jag lova! ^^ 
Funderar på England... får se vad jag kan hosta fram med. 
Vill till stan och kolla lite med syster uster, men hon skulle på gitarrlektion, suck för henne. 
Ska träna judo ikv, längtar!!! 
Hjälpte pappa med båda träningarna igår, suck vad jag inte gillar att köra med nybörjare, jag får så ont då ^^ 
Om ni vill kan ni komma ner och prova på! 
Onsdagar 19,00 / Söndagar 17,00 är det nybörjarträning för vuxna.
 
Rekomenderar varmt att komma ner och prova på i alla fall en gång! 
Hör av er om det är något ni undrar över!! :) 
Planerat en filmkväll ikv med Sandra och Mia,
och sen så blir det antagligen filmkväll med Wallentin med mat och popcorn hemma hos henne på lördag! :)
Nu dags att försöka göra lite mer nytta än vad jag gjort de senaste tre timmarna ^^ 

Puss  
P.S. Glöm inte kommentera mig i min kanske snart nyiköpta pälsgrej på huvudet ;D




Kommentarer
wallentin

först hamster, och sen en jävla räv på huvet? hjälp! haha

2009-08-27 @ 16:19:24
URL: http://rebeccawallentins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0