betänketid med väldigt få ord

Nu vill jag ta tag i mitt liv och göra det jag verkligen vill göra. Problemet är att jag inte riktigt exakt vet vad jag vill göra! Jag vet många saker som jag vill göra, men till det behöver jag pengar, massor med pengar. Problem efter problem, men jag har det bra också! Jag har mina vänner, min syster, min hund, träning, möjligheter, en framtid, just nu massa "fritid" HAHAHA!!, en dator, musik, mp3, säng och massa underbara minnen som jag värderar högre än mycket annat!

puss & kram
på er
mina
underbara
människor


tänk
positivt



Kommentarer
wallentin

keep it up älskling :)

2009-08-23 @ 22:44:23
maaaaaaalin

Välkommen i klubben "MASSA FRITID!" ;)

2009-08-24 @ 12:52:36
URL: http://sandinus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0