"Där regnbågen slutar"

Bara läst min bok ikväll typ.
Varit hemma hela dagen. Christer kom med bilen, skjutsade honom till hans bil och körde hem igen. Kände att jag inte hade lust att sitta hemma för en stund och ville ha tyag på någon/några bra filmer till ikväll. Så jag tog bilen och körde hem till Janike och Anders där även Janikes pappa var. Lämnade böcker som jag lånat av Janike och rotade igenom hennes bok-samling ännu en gång och fick med mig tre nya böcker hem denna gången också. Ska först läsa klart den boken jag redan påbörjat innan jag börjar på någon jag lånade av henne dock. Fick med mig en hel kassa med filmer hem. Inte lönt att stå där i skåpet och leta sa både Janike och Anders, så kastade ner ett par i en kasse och tog hem. Antagligen inte så många bra, men fick med mig en "time out"- säsong och två "Parlament"-säsonger =)

Följde med dom och kollade på båtarna som åkte ut ur hamnen, och lika snabbt tillbaka, hahahaha, ganska jätte komiskt enligt mig så där lite grand. Sen så åkte vi hem till dom igen efter att ha lämnat Janikes pappa hemma hos sig. Hämtade min kasse med innehåll jag skulle låna och tog sedan bilen hem. Åkte inom Konsum och handlade vindruvor, kakor och sylt. Hade tänkt att ha pankakor till middag, men pallade inte äta det, vet hur äckligt mätt jag blir, så blev istället min delikatess, omelett =) Älskar det, helt underbart gott (tycker jag nu efter 18 år!!! Värt att påpeka ;D)

Nej, nu dags att i mitt äckligt varme hus krypa ner i sängen och försöka somna in så man kan vakna i morgon (ej en ny dag då den redan påbörjats den nya dagen som jag ville vakna upp till).
Hoppas att ni sover gott i natt och att ni kanske till och med får drömma om något fantastiskt och lyckligt, eller i alla fall något utav det.

Massa kärlek, puss
saknar dig!
baj de wej
, bilder kommer snart då jag använder mammas kamera för tillfället =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0