Jag är bra som jag är

Bara lite smådetaljer som behöver "lagas" :)

Satte klockan idag, men sov gott, sov inte så bra igår natt, så behövde sova ikapp mig lite grand.
Åh, jag behöver hjälp att skriva mitt jäkla brev som j ag ska skicka. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Ska be familjen kolla på det ikväll, kanske inte Douglas dock, han tycker nog inte att det är det roligaste.
Hon vill nog mer att jag verkligen ska åka, men jag vet ärligt talat inte direkt varför ;)
Ska träffa Moa och Evelina om en timme ungefär. Ska snart sätta på en kanna kaffe och hitta termosen. För fan, jag låter ju bara mer och mer vuxen för var dag som går, synd bara att jag själsligt inte efterföljer detta, haha!
Tittade på film igår med Mia, Sandra, Emin och Melwin. Blev Schrek 3. Alltså, sötare unge har jag nog inte stött på innan, helt underbar var han, och lite överpigg möjligtvis, ostbågarna gör ju inte heller att det försvinner i det första laget! ^^

Mer idag vet jag inte vad jag ska göra, var på stan igår innan träning med lillasyster en snabbis och kollade lite, hittade ingenting jag ville ha då, tack gode gud för detta!! (A) Träningen gick inte så bra. Hade inte ätit bra under gårdagen eller dagen före det plus att jag hade sovit dåligt. Kom dit och var skit trött, tränade i 50 minuter ungefär, eller jag var där i 50 minuter på matten i alla fall innan jag gick ner och duschade och åkte hem och sedan stack till Mia. Där skulle jag förresten parkera i värsta minimala luckan, men jag tyckte att det skulle gå, m en det gjorde det ju så klart inte. Då strejkade jag och parkerade 50 meter bort istället för på de tomma parkeringsplatserna bara 10 meter bort! Där fick dom så de teg!

Hoppas det inte börjar regna nu eftersom Moa, Evelina och jag hade tänkt att ta en liten picknick under mötet, tabbe om det skulle börja regna! Aja, nu ska jag printa ut judokallendern och sen ska jag sätta på kaffet, göra mig i ordníng och ta cykeln till stan.

Ha en härlig dag!
Puss
jag saknar dig nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0