Köttbullespjut

Lite småbakis idag tyvärr, mén inget som man dör av precis ^^ haha.
Kvällen började med en lugn judoträning vid 18,00. Satt och snackade med Marko innan träningen och han sa att han kunde skjutsa mig till Söndrum dit jag då skulle på förfest, hos Rebecca. Så efter träningn gjorde jag mig i ordning och vidare till Wallentin. Grillade och hade det mysigt med nya vänner. Träffa en gammal Örjan-elev, haha!!
Alla kom med sian fina korvar i påsar och fina köttbitar, så kommer jag med mitt spätt med köttbullar, jag fattar inte riktigt varför alla hackade så mycket på mig för det, haha!
Kvällen gick vidare och det var dags att dra sig till Fiesta. Haha, Dag trodde man kunde gå in från baksidan, så vi fick oss en promenad innan vi kom in. Tackar Gudarna att Sandra var där, glömde ju fan mitt legg pucko som jag är. Kom in tack vare henne, tack (F) : )
Dansade loss, träffade vänner och hade det riktigt bra!
Till slut var det dags att dra sig hemmåt, fick skjuts av en väldigt gammal vän hem till Frennarp, tack :)
Kom hem, borstade tänderna och allt det där man ska göra innan man går och lägger sig. Somnade som en prinsesse efter ett fåtal sekunder med huvudet på kudden ;)

Idag är det underbart väder och jag hoppas jag hamnar ute och myser till slut!
Jag ska fixa lite här hemma nu för mamma och dom kommer hem om ett par timmar. Tänkte att dom kanske skulle bli glada då. Och jag litar inte på att den lilla minigrisen skall hjälpa till, överhuvud taget........ :@

Nej, dags till att göra, fixa och dona.

Tack Wallentin och resten för igår :)
Och jag hoppas verkligen inte att jag kommer bli ihågkommen som köttbullespjutkvinnan eller liknande!

PUSS !


Kommentarer
B E A <3

Hoppas allt är bra med dig idag :)

2009-08-08 @ 23:44:38
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0