Lite besök för att lite grand fira mig och mest för att träffas =)

 


Började kvällen med att möta upp Wallentin.
Hon handlade sin mat till kvällen och vi tog oss sedan
till Marinfestivalen för att se Melody Club spela.
"M-cluben" var riktigt bra, kul att se på!
Medan alle, Hampus och Wallentin tog bussen hem till
mig tog jag min trogna springare (cykeln).
Linda, Sandra och Mia kommer lite senare då våran
mat var klar. Jullan kom senare på kvällen då hon
kvicknat till lite grand ;D
Kom ut på stan, dansade på tre hjärtan
och vidare med Jullan då vi alla splittrades.
Träffade Nisse, Admir och Anna och några till.
Kom hem vid halv fyra efter en sista gång träffat
på en full Hampus, hahahahaha!!!
Kom la i säng vid 04-04,30...
ZzzzZZZZzzZZz.....

Tack gänget =) <3


Kommentarer
Tess

Har precis listat mina top 3 butiker. Klicka gärna in och säg vilka dina top 3 är, hade varit jätte kul att få veta! :) / Therese

2009-08-05 @ 18:14:44
URL: http://theresewadensten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0