måndag

Ahhh, blir galen på minidatorn som pappa har här hemma som bara mamma använder. Den är alldeles för liten för min del. Använder bara pekfingrarna när jag skriver på den, jag känner mig en gammal gubbe, dock lite fartfullare, hahahahahahaaa!!!


  
(hitta ett fel på bilderna och du kan vinna en välförkänt kram)


Gick upp för en halvtimme sen kanske. Legat i kanske en och en halv timma och lyssnar på min mobil som så gärna spelar upp väckarklockans äckliga toner. Hunden ligger i soffan fast i andra hörnet och tittar lite surt på mig. Hon vill att jag ska kägga tid på henne och inte datorn antagligen. Hon är gsanska trött just nu och breder ut sig i soffan, men jag vet att hon mer än gärna helst skullew vilja komma ut och busa en massa!

´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
Nu har det blivit riktigt höstväder. Det är kallt ochman behver nu en jacka på sig när man går ut, eller är detta bara idag? Jsg hade glömt hur kallt det faktiskt känns under hösten, men än så länge ångrar jag
inte att jag längtar efter den.


Nu ska jag se till att få lite saker gjorde idag, tipsar dig om att göra detsamma då man känner sig lite duktigare då. Förresten, ni som börjar högskolan idag, lycka till!! :)

puss.



Kommentarer
rebecca

BAJSPÅSE!!!

2009-08-31 @ 12:52:00
URL: http://rebeccawallentins.blogg.se/
SveaJ

sv: Okej, de är ju inte riktigt lika skoj de.. Jag har legat o sovit o massa nu, haha. Tack =)

2009-08-31 @ 13:52:34
URL: http://sveaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0