Marinfestivalen

Började hemma hos Rebecca och Emma där det var fullt med folk och barn. Vi gick sedan till marinfestivalen och satt vid öltälten i stort sätt hela tiden eftersom ingen utav de andra ville röra på sig. Rebecca och Emma gick hem efter ett tag. Jag träffde Malin, Hanna, Carro och Carola där. Kul att se dom och snacka lite då det var väldigt länge sen nu.... Alex, Jullan, Mimmi och jag drog in till stan. hamnade på Ashian där vi träffade Nissa, Anna och Admir. Mimmi ville dansa och jag var också sugen på det så vi drog oss ner på B&B där vi skakade lite rumpa, eller vad det nu är man gör på dansgolvet, haha!
Åkte hem med Jullan i blåblå och åkte sedan tillbaka till B&B och träffade en full Alex utanför. Satte oss ner och väntade in Mimmi. De skulle ju självklart ha kebabbkungen innan de skulle ta bussen hem till Hylte igen. Mycket trevlig kväll och det var underbart kul att få träffa Alex och Mimmi då det känns som att det var alldeles för länge sen, i alla fall Mimmi som der var flera månader sedan jag träffade henne. Hon är en kul prick, haha =)

Ska bli riktigt mysigt ikväll, hoppas det går bra.

Ska snart ta min cykel och cykla ner till Friskis där jag hade tänkt att ta och basta och mysa lite och så med att tvätta håret etc. Sådant som man behöver någon gång då och då, om jag pallar kanske jag även tränar, men tror inte att jag pallar det dock ^^

Puss och kram så länge



Kommentarer
Mimmi

Det var skoj som attan. drack rätt mycket... lite luddigt.... Vad hände me Jullan?

2009-08-01 @ 20:07:41
URL: http://silvermiia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0