now i'm lucky i don't have you, just wait until I change my mind

Judon gick bara bra. Jag kan ju det hära, hehe ;)
Funderar på läger i helgen, är bara över dagen, men jag kan inte bestämma mig bara :S Ska tänka på det en timme till tror jag. Dagen annars har jag redan berättat om, och det jag skulle hitt' på innan idag var att träffa lilla Petra. Gick runt i stan och snackade en del, eller satt mest utanför museumet eftersom jag hade ont i ryggen, haha! Så det kan gå :)

I morgon blir det mys med flickorna från skolan efter mitt kanske lite mysko sms, haha! Glömmer både skriva dag och vem det är från då jag lånade min lillaysters mobiltelefon, mohahahaha =)

Nej, sovdags snart tror jag, vill upp tidigt i morgon. Glor nog lite på Prison break. Vill egentligen inte eftersom jag vill se alla avsnitt innan jag ser det sista, ni vet i följd. Så ska göra ett försök att ladda hem det någon dag, annars utnyttjar jag någon vän jag har (A)

Förresten, dum som jag var kollade jag runt i lite affärer medans jag väntade på att jag skulle träffa Petra idag, dumt gjort av mig!

Pussis och godnattis,
puss

 
misses en jätte mycket real bit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0