Tro det eller ej!

Jag saknar skriva ett tjock arbete om något, vad som helst, franska krigen, amerikanska krigen, om kristendomen, om något VM år 1996 eller vad som helst. Jag är fan helt tossig!
Jag har börjat bli riktigt hösttokig nu också, Wallentins fel alltihopa!! =)
Mysigt med massa kläder på dig, stora tekoppar med massa varmt te i, jeans, stickade tröjor, massa halsdukar och vantar. Om ett par veckor kommer jag ångra allt jag skrivit om att jag saknar skolan och hösten, men den smällen får jag ta då!

Åt upp min naturgodis för bara några få minuter sedan, ska snart ta cykeln in till stan. Ska ta en sväng på arbetsförmedlingen och sen så ska jag träffa Petra, vet inte vad vi ska göra, promenad antagligen med tanke på min ekonomi. Och undrar ni varför min ekonomi är som den är så tycker jag ni kan fråga alla arbetsgivare som jag sökt jobb hos!! På det humöret är jag idag!
Nej, men börjar bli lite halvgalen, vill verkligen itne gå runt och dra så här som jag gör nu egentligen, inte utan pengar iaf! Fick inte jobbet i Norge, fan att jag inte kunde gå på intervjun när jag fick den, men har man planerade saker sen ett år tillbaka så är det lite svårt att ändra, och jag tror inte flyget ville vänta på mig heller.... hmf!
Gick upp vad åtta i morse. Satte mig vad datorn och sökte arbete, kollade lite om vad jag ska fixa om jag får jobb i Norge. Funderar på att ta en tripp till storstaden och se om jag kan hitta något att göra där i höst. Morföräldrarna bor ju där uppe, så har ju boende... men fortfarande bara en tanke. Får se vad som händer..
Men snart måste någonting hända!

Nu ska jag dra mig, arbetssökande som jag är så har jag ju dock itne så brottom, men varför vänta?
Puss Caroline


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0