1 december

Barn, vuxna, stora som små, det har idag blivit devember och vi börjar med raska stag gå mot både jul och nyår.

Ska snart planera lite julgrejer och sådär. Syster mailade om undrade hur jag ville göra vid jul. Skulle vara mysigt om mormor och morfar kunde komma ner och sedan om alla vi kunde åka upp till farmor och farfar. Bra idé tycker jag, men vi får se hur det blir. Idag blir det ganska lugnt. Träningen igår gick skit, men fy fan vad underbart att få träna judo igen!! :D Träning idag igne, och sedan får vi se hur mycket träning det blir i veckan. SKa försöka träna torsdag kväll och i morgon på dagen. För då kan jag ta konstutställning på torsdag.

nu julpyssel och sedan lite lunch, puss.

VIKTIGT MEDDELANDE:
Glöm inte öpnna förtsa luckan på adventskallendern!! D.S.



Kommentarer
lillasyster

Jag, öppna kalendern? skulle inte tro det!

2009-12-02 @ 20:26:11
URL: http://enjussn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0