Spänning i luften.

Eftersom jag inte har något liv så skriver jag igen :)
Nej men, jag håller på att fixa och dona för fullt. Nu gjort klart värd-familjen julkort och slagit in deras julklappar i tidningspapper, vilket jag tycker set väldigt bra ut! Hoppas bara att de uppskattar det, eller i alla fall uppskattar julklapparna jag köpt till dom! I alla fall nästan packat klart nu. När jag är helt klar ska jag dammsuga och damma samt byta lakan och bädda. Sen så blir det nog en liten lunch och en liten massäck och sedan är jag på språng i stora vilda London. Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på under dagen. Kanske bli Notting Hill en stund och mysa runt, eller kanske en promenix i Hyde Park, dock så har jag ju en väska på ca 17 kilo just nu som är lite halvjobbig att dra på. Kanske hittar något mysigt fik och sätter mig med en kaffe och en bok. Då får jag bara inte glömma boken, smart Carro!
PAUS. Shit, det är tajt med vikten kan jag lova, och jag verkligen MÅSTE bli av med judodräkten. Sen får jag klä på mig så mycket som möjligt och sedan får jag trycka fickerna fulla med grejer!!! Detta kommer bli super!
Fattar bara inte hur jag ska orka gå runt med min väska. Kanske kan låsa in den någonstans, jag orkar nog verkligen inte sitta på en fik hela dagen och det är absolut inte vad jag vill heller. Jag känner att det är lite spännande. Nu måste jag ännu en gång ta reda på vart jag ska i morgon bitti för att kunna ta mig till Tonbrdige. Kommer inte ihåg vad sätllet heter, så blir att kolla telefonen där jag har det och sedan försöka komma fram till bästa vägen dit.
Kanske inte blir mer inläg nu förran jag är i Sverige, men om vi har tur så kanske jag kan skriva något så ni vet jag lever. Jag lovade i alla fall mamma att försöka hitta internet och skicka ett mail till de där hemma så de vet jag lever och kommer hem. Nu ska jag alldeles snart dammsuga och sedan byta lakan. Försöka göra en massäck som sagt och kanske äta en liten snabbis. Då slipper jag köpa en massa mat under dagen vilket känns super. Undra om man vågar hoppas på att få ta en matbit hemmsa hos Peter. Det löser sig alltid! (ett återkommande buskap hos mig ;)
puss.
P.S. Längtar till den 23 D.S.


Kommentarer
Mia

Hoppas lägret blir kuul! och GOD JUUL! (å vad jag är bra på att rimma)

2009-12-21 @ 21:09:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0