En finne på arslet

Nyduschad och fräsch för stunden. Mår inte super, men det ska snart ändras, lite mat och frisk luft gör nog susen ska vi alla se. Väntar på att Szandra (!) ska höra av sig så jag vet om jag kan åka med dom till lägret eller inte, annat måste jag fixa mig dit själv. Vet hur jag kan ta mig dit och sedan till sStansted, men vill helst inte betala dessa pengarna... det ska lösa under nästkommande dagar, så inge problem här inte.

Kollade precis klart på sista avsnittet av Mammas pojkar. Så sur jag blir att Bobby valde Julie, han skulle ju valt Jane, hon är ju en helt underbar tjej! Tim valde Moa. Hon verkar toppen, men tror inte att de passar ihop. Christian valde fel, men tycker dock inte någon utav som tjejerna riktigt var någon för honom, speciellt inte Victoria. Fast vet inte så mycket om Victoria dock... inte någon utav tjtjerna egentligen, men va fan. Tycka till kan man ju alltid få göra :)

Ikväll kommer Elin till mig när jag sitter barnvakt. Ska baka pepparkakor verkar det som. Ollie ska på skoldisco ikväll vilket han ser mycket fram emot. Skitungarna hade damp igår, men va fan, det har la jag också emellanåt.

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0