Hemma

Japp, som sagt, fortfarande hemma i lilla Halmstad. Träffat Alexandra, Linnea och Sandra idag. Alle och Linus på stan idag och Sandra kom hem till mig runt halv fem tiden och varit här och myst lite. Vi gjort pepparkakshuset med lillasyster vilket jag måste säga blwev helt undebrart vackert, åt omelett och tittade på film. "Fighter" blev det, en helt okej film men en myyyyycket het skådespelare som jag gärna behåller alldeles för mig själv (A).
I morgon blir det en Rasmus-dag. Först Lille-Rasmus och sedan store-Rasmus.
Lite bak och ståhej med Lille-Rasmus och sedan fika och handboll med den andra. Sedan vet jag inte om vi ska ut och äta, Store-Rasmus, Levander, pappa och jag. Ingen aning faktiskt, annars hoppas jag på att de kanske kommer hem till oss och dricker lite öl eller något, alltid lika trevligt! :)

Det känns lite virrigt att alla människor runt omkring mig pratar svenska, samt att jag inte själv behöver prata på engelska överhuvud taget. Elin S - jag säger fortfarande "sorry" och inte "ursäkte mig", haha, väldigt dålig förövning till detta måste jag säga, xP haha. Faster med familj kommer någon gång under veckan, träffa Linda är bestämt, antagligen Wallentin. Sen hoppas jag på en massa annat bus. Måste först få tag på lite folk. Tisdag kväll blir det judoträning vilket jag verkligen ser fram emot! I alla fall att få träna, och jag hoppas verkligen att jag får tränat ordentligt så som jag vill träna, men vi får se. Träffade Ference med familj samt Bermis med familj vilket var kul. Träffade även Tom och Max på stan. Kul att se alla ansikten igen!! :)
Farmor och Farfar ska jag så klart åka till, vet bara inte riktigt när än,men det löser jag någon gång snart, haha.

Dåligt med bilder och så nu, men det kommer väl en hel drös här snart antar jag. Vill dock sitta vid datorn så lite som möjligt och umgås så mycket som möjligt istället, vilket jag tycker låter som en utmärkt ide, och jag vet väldigt många som också håller med mig!!

Träffade Jullan med släkt på julafton. Tog mig en promenad med hunden över till hennes farfar och fick träffa Jannike och Anders vilket var helt förträffligt!! Massa snack med Jannike och Anders underbara låga skämt. Vad vore vi utan dom?? :D
Hahaha!!

Nej ni, nu börjar det bli mycket att läsa, hörs snart.
puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0