hemsk dag

Denna dagen har varkeligen inte varit bra. Den började dock bra med att jag kände mig pigg och fräsch efter en underbart lyckad träning igårkväll. Efter jag lämnat Ollie i skolan stötte jag på Lovisa vilket var trevligt och sedan kom jag hem. Datorn krånglar, får inte tag på min pappa, får kanske inget rum på lägret utan måste försöka lösa madrass/sovsäckproblem till läget, flippade ut igårkväll på grund av en kanske mindre nödvändig grej men som inkräktade alldeles för mycket i min bubbla och allt detta har gjort att jag tänker på en massa andra jobbiga och hemska grjer och jag hade massa mardrömmar i natt vilka jag inte ens vill nämna för de var alldeles för hemska och jag sitter nu och gråter för jag tänker på va det var jag drömde.... jag kan hålla på i evigheter, men detta får räcka för er.

Det enda positiva just nu är att jag lyssnar lite på radio, träningen igår var skit kul och det gick skit bra!!! och att jag alldeles starx ska sätta mig på ett cafe och försöka lunga ner mig innan jag börjar jobba klockan 3.

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0