Hitills...

... för dagen har jag efter jag jobbat suttit vid datorn en liten stund, pysslat med lite av julkorten och sedan varit i Richmond. Richmond är verkligen hur mysigt som helst. Hittade en massa mysiga chokladstore's, resturanter, fik, affärer och massa annat. Underbart. Har i alla fall nu skaffat ett engelskt bankkonto. Så om någon av er innan fått för er att skicka över pengar men kände att det inte ville skicka med posten, så finns alltid överföring ;)

Jobba om ca 20 minuter fram till halv 7. Sedan hoppas på att trafiken är någerlunda på min sida för att jag ska kunna komma till judon inte allt för sent. Hatade mig själv igår, eller nej, inte hata, jag hatar inte. Jag var däremot mycket missnöjd på mig själv. Inte kul alls!

Har en massa mysiga bilder att dela med mig av, men jag börjar jobba nu så får bli en annan dag.
puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0