Kamerajakt

Länge har målet varit att en "riktig" kamera skall vara en av mina ägodelar runt den här tiden. Vi får se hur det går. Mycket har kommit ivägen och det känns som att denna drömm inte riktigt kommer kunna hållas. Den får skjutas upp för ett tag igen. Kan jag kasnske leva med, bara jag får den snart! :)

Ska på utflykt med mammsen om en lite stund. Hon hoppade precis in i duschen och det är dags för mig att göra mig i ordning. Ska sms Linda och Becca med så vi kanske skulle kunna ses en stund. Ikväll blir det nog judo, jag hoppas på att pappa kan komma med!

Jag måste verkligen ha massage, tabbade mig kring min tid jag hade beställt, så nu vet jag inte riktigt om jag vågar beställa en ny, känns som att han är lite tjurig på mig för det. Fast kanske inte, kanske bäst att bara ringa, antaglien ja. Jo jag vet! Får la försöka gör adet, men tänkt så har han ingen tid innan jag åker hem, äch, det är ju mig det handlar om ;)

Nej ni, dags att kissa och sedan byta kläder.
Hoppas er jul har varit fantastisk!
puss.



Kommentarer
Anonym

haft en fin jul puss älsklingen mr D

2009-12-29 @ 23:00:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0