Katarofalt planerat och vuxentankar :)

Sitter på knä framför sängen där datorn står. Stressad. Ska snart till Hammersmith och köpa en SISTA julklapp nu, till Ollie. Blir nog smällare, det kommer han älska, ha, ha. Sen ska jag till Richmond och sätta in pengar på kontot så jag kan träna på gym när jag kommer tillbaka. Känns som hemska pengar atts pendera då jag har andra planer jag vill lägga dom pengarna på. Suck. Men vad gör man inte för hälsan och ens välbefinnande. Frågan är dock vad mitt välbefinnande behöver, båda sakerna. Men va fan, det blir vad det blir. I alla fall stressad för folk hör inte av sig som jag behöver. Behöver få reda på en massa gejer innan i morgon. Ska ringa till en vän sedan om övernattning för i morgon till lördag. Plockat undan på rummet nu och hängt upp all tvätt, packningen ligger på sängen, behöver bara judodräkten torr och sedan är packningen klar. Ska även hinna med att slå in presenterna till värdfamiljen också innan jag börjar jobba igen. Hämtar Ollie och går direkt till Josch nursery för lite fika och julfirande. Sedan hem med de båda och göra mat lite senare och sedan slutar jag sju som vanligt. Igår var en ganska hemsk dag, eller det var en hemskl sen eftermiddag och tidig kväll. Sen kom Elin och Lovisa tittade förbi en stund med lite senare.
Idag ska bli en bättre dag! Längtar hem en ganska mycket just nu. Det är för att jag vet att jag snart ska åka hem och då vill man bara att den dagen ska komma. Ser dock inte så jätyte negativt på flyget nu. Känns som att jag börjar vänja mig vid flyget nu och så. Cypern och nu detta liksom. Fast jag ogillar det mest för att jag får så ont i öronen i och försig.

Jag har börjat inse att jag faktiskt börja gå mot det vuxna hållet. Jag vet att det är vääääldigt många som inte riktigt kan förstå detta gällande mig. Men så det såhär. Jag måste klara mig utan mina föräldrar, jag tar hand om mig själv, jag sköter mig själv, jag måste köpa hygienartiklar själv och inte få skjuts dit jag vill, ha, ha. Bara ett fåtal saker här, men ni förstår. Gud, saknar vara liten och ha mamma och pappa som förebilder och göra vad man vill utan att behöva känna sig dum och få en massa skäll (A)
Aja, livet rullar vidare, och jag ska inte klaga. Hur många grejer är det inte som man inte vill missa när man växer upp? Kom dock på en sak, 20 år är inget märkvärdigt längre, kan ju köpa sprit och grejer här nu. Ha, ha :D

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0