LÄNGTAR TILL HELGEN!

Pratat med mamma och Josefine på Skype nu. Alldeles för många roliga bilder och massa skönt att få prata ur sig lite med mamma. I mrogon tar jag mig ifrån huset, sover hos en kompis till lördag och tar mig sedan vidare ngn stans där jag åker med ett par andra som jag aldrig träffat till Tonbridge. Detta kommer gå super =)
Önskar mig lycka till! (Y)
Egentligen inte färdig med rummet på långa väger, då är det som det brukar. Byter lakan om dammsuger i morgon och sådär. Judodräkten är fortfarande på tork och väntar på den. Så packar ner den i morgon. Bara passet och dräkten är med så klarra jag allt :D JUDO I HELGEN, HELA HELGEN!!

Nej, nu försöka snacka lite med Andresson innan han ska sussa sött.

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0