Snart jul....

Alldeles för länge sen jag skrev. Ska snart fixa lite mat och sedan bär det av till Fulham till judon. Får se om jag kan finna Henrik (?) där, han är störtskön. Träffade han på The Christmasparty now in the weekend. Well, I was just a bit to drunk, but, everyone has been there I'll guess. Just a bit sad that I could't follow the last bit, but, the best was to go home I'll guess, haha. Not the best way home.... but it could have gone worse.
But I had a lot of fun. Ett par vodkacranberry, jordgubbsdrink, champanj, vin och lite annat så had ejag en lagom rolig början på söndagen men som var helt underbar!! Blev väckt av Elin och hoppade Luciatränande pga lite ont i huvudet (A). Duschade, somnade om, åt och gjorde mig i ordning. De andra väntade på mig och några av dom hade ett stort flin i ansiktet och bara väntade på alla snaskiga detaljer som löd: Jag var full typ, haha!
Åkte till Svenaska kyrkan och spelade "Så ska det låta". Elenor, Lovisa och Anna dansade runt granen och sedan var det filmtajm. "Så som i himmelen". Inte sett den innan och det var underbar. Jag satt och grät, log, tänkte, tänkte inte. Jag var verkligen inne i filmen. Den var underbar. Går att säga ett par gånger. Vet egentligen inte riktigt varför den var så bra, det kändes bara som att det gick att sätta sig in i filmen och jag kände igen väldigt mycket från olika senarier i livet och lite så där... ja. Fin var den.
Fredagen var en lugnt kväll hemma. Ett glas vin, lite mörk choklad, dator, musik och pyssel. Dagen på frerdagen bestod av jobb på morgonen som vanligt och sedan gick jag och Lovisa och tittade på Ollie's och Cam's school christmasplay med Josch. Han klagade över att han var hungrig och jade hade ganska så besvärligt med att få honom till nursery. Men efter många om och men och många treats så fick jag honom dit till s lut. Åkte in till Richmond där vi träffade upp Elin och vi alla gick och åt. Blev Scottish fodd vilket var väldigt gott. Kommer nog komma dit någon gång igen kan jag tänka mig =) Väldigt  mysig dag!

Denna veckan ska jag försöka hitta på en assa, försöka bli klar med alla julklappar, vet inte riktigt hur det ligger till med det nu, men det märker vi i veckan, he, he. Idag har jag varit ledig hela dagen från jobb (och slit?) eftersom jag jobbade i lördags, var med värdfamiljen på christmas fair'en. Elly jobbade och Chris ville ha lite hjälp med barnen. Hade iaf jätte trevligt, blev bjuden på lite macka och jag fick följa med in i Santas grotto! Vilket var det underbart mysiga lilla stället där man kunde gå in och träffa på Tomten. Barnen gick in i grupp och satt och pratade lite med tomten, sjöng två sånger och fick på vägen ut ett litet paket.
Nej, nu mat antar jag och sedan är det inte så jätte lång kvar tills jag ska iväg. Ska försöka pyssla lite då jag inte gjort så mycket sedan jag kom hem vid tre tiden någon gång efter övandet. Ska försöka limma lite på mina christmascard och möjligtvis försöka måla lite på en tavla... får nog tyvärr börja tänka på att göra ngt annat för at symbolisera min present till mor och far. Vi löser detta iaf. Jullan är nog den enda som jag verkligen inte har en aning om vad som skulle vara kul att ge henne. Förslag någon tack!! (A)

puss.



Kommentarer
Jannike

Tror det räcker att du kommer hem och umgås med henne!!!! :-)

2009-12-09 @ 22:21:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0