tjollahopp vad jag har mycket att göra

Sitter och lyssnar på Bon Iver för att lugna ner mina nerver lite grand. Så jäkla nervös inför nästkommande vecka så jag inte har koll på någonting just nu då det jag hade planerat gick åt stupet och hoppade frivilligt ner. I alla fall så känns det så just nu, haha! Men det ska lösa sig. Behöver bara lugna ner mig lite och tänka. Detta ska vi klara.
Annars känner jag mig sjuk, ville gå till gymmet och träna idag, men jag vågar inte. Kommit fram till att det är för att det är så förbannat jävla kallt i huset hjela tiden. Blir galen, något som måste ändras till våren lite grand, i alla fall på mitt rum. Gra dag idag, både ute och inne. Well, i morgon blir det Portobello Market igen vilket jag verkligen ser fram emot!! Antagligen också köpt en nyårsklänning, ska bara försöka se till att få plats med den i väskan. Dum som jag är to jag inget bagage, bara handbagage med mig. Men detta bokades innan judolägret, så inget att göra åt. Men jag löser det på ett eller annat sätt. De kan inte stoppa en för att flyga för att man har på sig för många klädesplagg va?? HAHA!!
Inte gjort så mycket i veckan, inte blivit så bara. LIte stressad så inte pallat riktigt. JUdoträningen i tisdags gick finemang, nu hoppas jag på en underbar träning på måndag och en likadan på tisdag och sedan ett läger fullt med slagsmål och brottning. Precis så som det är på en judomatta, fast vi gör ju det för skoj skull, om ni fattar ^^

Ser verkligen fram emot att få komma hem, tro det eller ej. Får se hur tiden räcker till. Antagligen inte alls!
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0