Antingen tänker man för mycket, eller så tänkar man inte alls. Jag förstår varför inte ordet lagom är översatt till andra språk, för det existerar inte!

Mormor och morfar kom precis hit, de övernatter och åker i morgon igen. 
Ska alldeles strax ta min cykel och cykla till träningen. Träna är bra för hälsan. (Har jag hört!)
Var på handbollen idag (min enda lektion =)). Gick ganska bra faktiskt. Sen så åkte jag hem, tog lite mat. Har faktiskt setat framför TV:n hela dagen. Även med geografiboken i knät och läst på till provet som vi har på onsdag. Nu efter att ha läst mina mail vet jag också vad det är jag skall kunna till provet, lysande ju :)

Musiken har öst över mig hela dagen, undebrart! :)
Nu ska jag bara skaffa hem den så jag kan lyssna på den permanent.... eller ... jäjä, ni fattar vad jag menar =)

Nej, nu är klockan halv, måste hinna packa, ta mig dit, byta om och komma in på mattan innan klockan 7!! :)

PÖSS
jag har inte glömt dig, nej! 

<'33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0