Balklänning

och alldeles, alldeles undebrart :)

Kom hem för bara en liten stund sen, varit och köpt min balklänning idag nämligen :)
Mamma och syster var med mig och tittade. Just nu känns det inte riktigt 100 eller så, men jag vet, med håret, sminkningen och allt annat som ska till så kommer det bli jätte fint!! Känns lite småroligt faktiskt att ha köpt balklänningen nu. Något som man har tänkt på i typ 3 år. Eller tänkt och tänkt, men man har ju kollat på de andra balerna tidigare, så man har ju haft sina tankar. Klänningen var inte mycket lik den jag hade tänkt mig, men det är inget fel på denna!!! :)


/ Carro


Kommentarer
Linnéa

HUR SER DEN UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!?!?!?!?!?! JAG VILL SEEE! :D:D:D:D:D:D

2009-02-07 @ 11:29:47
URL: http://birnbo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0