det är pinsamt....

Fan vad jag är otränad just nu... vill tillbaka då jag var duktig opå att träna och verkligen klarade av ett pass och ha roligt rakt igenom det också! Längtar tillbaka....... Har ont i ryggen så kan inte göra alla grejer vi gör på idrotten och så vidare, blir galen, jag blir ju fan inte bättre av att ligga och inte göra ngt. Nu är det dock så att jag inte inte gör något, men känns så ändå när jag inte kan göra allt som alla andra kan typ....  Ikväll blir det att träna kata med Marko eftersom jag ska hjälpa honom med att ta sitt andra dan (andra svarta bälte). Jag ska bli kastat hela tiden...... aja, blir la payback xD haha. Dock så ska han göra 5 serier, och jag gjorde ju bara 3....... just fan, det påminner mig om att jag måste kolla igenom lite grejer tills nu......

PUSS
- good old times



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0