Jag kommer inte ihåg vad jag ville skriva som rubrik

Gid upp vid halv åtta i fredes för att jag klockan 10 skulle väcka Jullan, underbart =)
Vi åkte till slut till bopwlinghallen där VI skulle träna, var faktiskt ganska skoj, haha, fick ju lite coaching också :D Sen så blev det att vi åkte och handlade och sedan hem till henne igen. Gjorde inte mycket, inte mycket alls faktiskt!! Kollade på TV, åt, sjöng sing star och åt och drack gott =) eller gott och gott :S haha!!!
Gick och la oss tidigare än någonsin eftersom båda var halvt döda. Upp desto todigare typ, vid 9. Skulle till stan för fira min bror och Anders och innan det skulle Jullan handla present till Anders med, haha. Åt lite grand och träffade Nisse med hos familjen Nilson och sen hem till mig för att äta smörgåstårta och prinsesstårta :) Jag överföll min bror och Jullan sov i soffan med resterande av min familj, hahah!
Sen så åkte vi och beställde mat och lite och kollade sedan på Melodifestivalen hos hennes föräldrar medan de var i Hylte. Admir kom också och tittade lite på´tv och tillslut kom de som faktiskt bodde där hem också i snöstorm. Hem fick jag som tur skjuts. Fast.... när jag kom hem gick jag ut med hunden i snöstormen vilket var underbart. JAG GJORDE SNÖÄNGLAR, OCH DOM BLEV JÄTTE FINA!!! Sen kom Douglas ut och vi 3 hade snöbollskrig :D
Idag har jag lagat lite kläder, så nu kan jag använda dom igen, skönt. Så kanske jag kan vänta ett tag till med att köra kläder och sprara lite på de väldigt få pengarna jag har.

KRAM PÅ ER ! (?)
- jag drömde en grej. är det saker man vill ska hända som man drömmer?
jag tror nog faktiskt inte det.



Kommentarer
Malin Sofia

Hej! Jo, jag var där som au-pair. Har faktiskt varit det tre gånger; 2005 i Paris, 2007 i Paris och 2008 på Korsika och Montpellier. Superskoj. :)

2009-02-23 @ 07:48:45
URL: http://mymomentof.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0