Jag skriver namnlös igen

Jag ska snart till skolan, måste bara göra mig i ordning en snabbis. Klockan är 11,19. Gick inte på idrotten idag, mår inte så väldans bra, och vi ska ha prov i geografi nästa lektion, 12,30. Tyckte att jag skulle försöka klara av det provet istället för att bara gå dit och sitta. Behöver verkligen bra på detta provet, så jag är måttligt nervös faktiskt, och jag har inte pluggat som jag skulle heller. Jag är hopplös, ett helt misslyckat fall emellanåt. Förhoppningsvis tar jag igenom mig skiten och hinner sitta i solen en stund någon gång då och då i alla fall. Har pluggat på geografin nu på morgonen i alla fall, och jag fattar det jag läser. Jag hoppas bara jag kan binda ihop alting sen på provet till ett eller flera vettiga svar på frågorna på provet, eftersom det är det som räknas, och inte prestationen. Dock så skulle nog prestationen fått IG ändå, kanske et + i kanskten också, men det är kanske som sagt. Jag klara bara av att plugga när det snart är dags för prov eller inlämning, pluggar bäst i stress. Då får jag i alla fall något gjort!! Om det blir bra vett jag fan, men jag gör i alla fall det jag ska. Jag blir så trött på mig själva ibland så det är ju inte sant! Haha. Min mobil är min överlevnad just nu tror jag!!! Jag skulle inte klara mig utan en mobiltelefon, dock så vill jag ha en ny, en egen. Får se vad som händer den närmaste tiden! Mycket som jag vill ha, en del saker som jag också behöver, men det är ju faktiskt väldigt få saker =) Jag är en av de haigaste människorna jag känner tror jag. Jag vet inte vart jag ska ta vägen på den fronten. Bara ser och hittar massa saker jag vill ha, men vad fan har jag inte redan då? Varför kan jag aldrig bli nöjd? Varför kan jag aldrig bli mätt på ting? Det är seriöst hemskt! Jag vet i alla fall om det, nästa projektarbete är la att sluta vilja ha saker. Jag säger bara till detta; Lycka till! Haha! Undra om mammas cykel är hemma eller om Josefine har tagit den idag. Jag fattar inte varför hon använder mammas cykel och inte hennes egen. För min del är det för att min är det just nu halv punka på, och på kvällarna så vill jag ha lampa på cykeln, mina är trasiga sen ett (bra) tag tillbaka... well well. Nej, nu dags att dra sig lite grand i örat och sen sticka till skolan för att ha prov om ett tag. Önska mig lycka till, snälla, för jag behöver det verkligen!


Tack på förhand

PUSS

/ Caroline den tafatta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0