Låt mig tänka en sekund bara

Försöker jobba på mitt projektarbete, men det går sådär. Det är så fruktansvärt tråkigt. Jag är seriöst gråtfärdig över denna skiten, just så tråkigt är det just nu. Jag känner mig bara stressad över det och att jag vill ha klart det så snart som möjligt. Jag kämpar på och försöker, vad mer kan jag göra? Tränade inte igår föresten, hade ingen lust. Istället kom Rasmus hit och fick smaka på Paj som jag gjorde, lite för snabbt och lätt tycker jag nästan, men rusktigt god var den. Ni vet Felix 2-stegs paj :) IGår var en sådan dag då jag inte gjorde ett skit, förutom träffa Rasmus två timmar på kvällen typ, haha. Sjukt träkigt var det, men idag är det annat... jätte mycket roligare vet jag inet om det är, men jag gör i alla fall något. Ska träna ikväll med. Körde med Marko innan. I morgon blir det körskolan.............. Jag behöver kissa, så jag ska nog gå och göra det nu tror jag. Egentligen oirkar jag inte, tror jag går till toan där nere, det är så kallt på den här på övervåningen..... PUSS - Jullan, du är helt underbar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0