Lördag

Idag är det då lördag, och jag sitter hemma... det är inte varje lördag jag gör det ni, nej, det kan jag lova. Och inte gör jag det frivilligt heller, haha. eller jooo, lite kanske. Skönt att bara vila och de flesta verkar på ganska bra humör här hemma faktiskt. Det gör mig på bättre humör. Igår var tejerna hos Wallentin. Alle eller Josefine var dock inte där men istället kom Hampus, hehe. Vi fick tacos och hallonmuffins till mat och efterrätt. Sedan så spelade vi Guitarr hero, eller bandit rock var det ju för hon hade ju faktiskt trummor också :). Vi spelade till slut plump och det slutade med att jag, Helena och Hampus spelade "hej knäckt" vilket var hur kul som helst, Helena och jag satt och grät, så skoj hade vi! hahaha!! Super mysigt hade vi i alla fall, så tack för kvällen :)
Idag har jag körit lite bil, sett min bror spela match, varit och handlat, plockat undan lite på rummet, haft sovmorgon och inte så mycket mer än så länge. Antar att det blir att sitta med familjen framför melodifestivalen med grönsaker och dipp ikväll. Kanske tar en promenad också, men hunden antagligen, men vi får se. I morgon blir det att köra bil med Marko, sen ska jag försöka plugga. Och försöka är verkligen ordet. Pallar inte, vill inte, har ingen motivation eller något annat som man behöver heller till att ta sig att plugga typ.

PUSS
- vet inte om det blir Stockholm, sa idag att jag skulle följa med och fick familjen att åka på torsdag, men vi får se, blir la antagligen det.... =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0