nyöppnade och sovsvullna ögon

När jag vaknade och tittatde ut med mina nyöppnade och sovsvullna ögon var det vitt. Det har snöat i natt, och de gör du även nu med. Jag har varit på väg till stan i minst två timmar nu, ska försöka hitta en present till Douglas, han fyller 16 på lördag. I morgon blir det att åka till Jullan äntligen, ska bli skönt att komma bort härifrån och få träffa henne!! Igår hade jag superduper kul med min syster. Dagen började med att jag var på körskolan och körde lite bil, kom hem och åt lite grand och kollade på tv en aning. Jag la mig sedan på min fina matta och pluggade på projektarbetet vilket, faktiskt, gick väldigt bra. Syster kom in på rummet efter en timmes tid på ett ungefär och vi snackade en massa och hade det underbart kul. Till slut kom jag på den underabra idéen att vi skulle ta ner mammas gamla kläder som hon har i en låda på vinden (eftersom Douglas redan hade öppnat den och så ^^). Så detta gjorde vi hela eftermiddagen, provade mammas gamla kläder sen 80 och 90- talet, haha. Mamma har ett antal byx-kjolar, långklänningar, rysch -kläder och lite annat skoj. Hittade en del som vi tog ner och ska försöka använda nu till sommaren, eftersom nästan allting var sommarkläder. Men kul hade vi vill jag lova och kort togs det ;D haha!!!

PUSS
jag är ett tappat barn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0