Saknar mina kära småkusiner, dom är helt underbara!! <3 :)

Klar med delproven för teorin nu, känns bra. Gjorde inbromsningen nu idag på körskolan och i morgon har vi körlektion igen. Ska bli skönt faktiskt!! :) Körde med Jonny idag, inte gjort det innan, jag undrar varför!! Han är hur härlig som helst, hade skitkul !! Sitter vid datorn nu sen ungefär en trekvart sen. Väldigt längesen jag satt vid datorn och gjorde... ingenting... internett har krånglat, min dator är seg som en sköldpadda och jag har inet haft lust eller tid till det heller. Inte för att jag har så mycket mer tid till det nu, nu skiter jag bara i det som jag borde göra. Dock så är detta också en liten belöning till mig själv eftersom jag varit så duktig idag (A) hahaha. Ska träna sen, nu orkar jag inte mer här...

PUSS -
scheisse vad jag saknar dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0