SISTA SPORTLOVET

Igår var hur trevligt som helst!!
Åt på Harry's med flickorna, Helena, Josefine, Alexandra, Sandra och Syren. Wallentin och Hampus kom lite senare. Vi åt och hade trevligt och snackada en massa skit egentligen, men massa annat med :) Gud vad trevligt man har med dessa människorna, tack för igår!! :) Idag äre mindra kul. Vaknade vid kvart över elva, jävlar sicken drömm jag hade, den var sjuk, fast lite rolig ändå, komisk. Saker som aldrig skulle hände hände där, hahaha. Komiskt. Gick hem senare, snackade med Jullan på vägen. Tack gode gud för det tror jag. Märkte att jag var så mycket mer mörkrädd än vad jag trodde att jag var, scheisse, det var inte skoj!! -- Jag ser en, en sån där, snö något. Du vet, en sån som... den är inte stor, men den är där. En sån där som man får när man skottar snö.. typ skottar hög... hög... EN SNÖHÖG!!! Hahaha, ja, vad säger man? .... Dammsög nyss, så lite duktig har jag varit, på mitt rum alltså. Funderar på att äta något snart.Jag är hungrig, men jag mår illa... sugen på sådant som inte riktigt är bra för mig, typ socker, bl.a. :P hehe. Ikväll vet jag inte om jag ska träna, känenr att jag skulle vilkja vila lite från träningen coh träna i morgon istället. Kan g¨å och titta kanske, men inte mer. Har ont i min arm med, ficknog en smaäll på muskeln i underarmen i lördags så får se. Kan inte greppa ordentligt tror jag, men som sagt, vi får se. Usch, nej, nu måste jag göra något innan jag typ, kollapsat eller något i den stilen. Ha ett trevligt lov, det komemr jag nog tyvärr inte ha... =/


PUSS
jag är otrolig, jag blev så lättad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0