Svenska Junior Mästerskapen

Kom 3:a i helgen på Svenska Junior Mästerskapen. Jag hade riktigt skoj uppe på mattan, jag var glad, jag var riktigt glad och hade riktigt skoj. Jag är stolt över mig själv att jag gjorde så bra matcher som jag gjorde med tanke på den lilla träningen jag har haft, tre - fyra veckor har jag tränat och att det ändå gick så bra. Tränade ju ingenting på hela hösten, så läs och beskåda ;)
Ikväll blir det ut med flickorna. Vi ska äta på Harry's ikväll och prata och ha det trevligt, ska bli jätte mysigt :)
Innan dess skall jag till judohallen och så ska vi ta kort på oss medaljörer sen lördags på JSM:et. :)


PUSS
Kunde inte hjälpa att jag kände så, men det är så det är liksom. Skrattretande.

P.S. Glad alla hjärtans dag i efterhand <'3



Kommentarer
wallentino

du är SÅ jävla bra! är stolt över dig! Du var värd detta till tusen stumperumpan :) STORT GRATTIS och en stor puss!

2009-02-16 @ 00:17:30
ines

jabadaba doooo, grattis bruden! :)<3

2009-02-18 @ 11:21:32
URL: http://iinees.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0