TÄVLING. VI ÄR 7 STYCKEN, BETYDER 6 MATCHER :)

Jag beklagar mig över att jag inte tränat så mycket som jag kanske borde, men jag har egentligen inget att förlora, eller? Jag vet att  jag kan om jag tränat, varför skulle jag inte kunna nu? Jag vet jag kan det i huvudet. Om jag bara har huvudet med mjig i morgon så kan det går bra. Bara jag gör bra matcher.. eller egentligen är det inte det jag tänker just nu, men det är vad jag vill tänka och vad som jag vet att jag kommer vara nöjd över om jag gör. Bra matcher alltså, sen kommer resultatet i andra hand....
Ska i alla fall bli riktigt kul att tävla, men nervös är jag, det kan jag lova. Men skoj ska det bli :)


PUSS - no asps :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0