trött är jag och är alltid

Hade bara en lektione idag, gick ut med hunden i omrse och satte mig sen ner och svarade på en fråga på naturen. Har bara nästan allt kvar sen, underbart...
Sen så kom jag hem efter den timmen i skolan och satte mig vid TV:n i vardagsrummet och tittade på den hela eftermiddagen, gud så underbart det var att bara göra ingenting. Sen så senare så började jag städa lite på mitt rum och så och min översta låda i byråpn är nu äntligen städad, skönt att äntligen ha fått detta gjort. Antagligen fick jag lust med detta så jag skulle slippa plugga, och det var precis så det blev också, inte bra dock :S.
I morgon skal jag nog köra lite bil, sen kanske jag ska till Helsingborg, om jag pallar. Mamma ville på IKEA så tänkte jag kunde följa med. Dock så vill jag inte det för jag har inga pengar alls så kan inte köpa ngt, och jag vet hur jag brukar bli då.... :'((((

vet inte riktigt vad det är med mig, trött och hängig hela tiden. Antagligen bara för att jag vet att jag alltid har saker att göra, och det är saker som jag verkligen inte vill göra egentligen!!! Det tar på mig och det går mig även på nerverna!! Jag orkar inte med det, men vad gör man. Men skjuter upp det så man har ännu mer att göra. Det är vad man gör. Dock så får jag alltid gjort det om jag har press på mig med tiden, dock så blir det aldrig bra då... =/


PUSS
Miss- Lyckad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0