Vad jag borde är inte vad jag gör, inte heller det jag heter i efternamn. Vad jag vill är inte vad jag gör, och inte heller detta som jag heter i efternamn. Kalla mig Carro, vem gör inte?

Borde fortsätta med att plugga på geografiprovet, men just nu har jag blivit väldigt trött!! Blev ingen skola idag för jag övningskörde ist, pluggade körkortet, körde ännu mer och sen pluggat på geografin, ätit lite grand och lyssnat på musik.


Bara 4 månader kvar av detta "liv", men jag kan ändå inte motivera mig till att göra det jag behöver göra. I morgon hoppas jag verkligen att mamma kommer ihåg vad vi planerat tills då. Annars kommer jag inte att bli glad på henne, det kan jag verkligen lova er!! Just nu lite småsur på syster, hon har bakat, vilket gjorde att jag åt av det hon bakat... kladdkaka... har så förbaskat ont i magen nu bara för det. Och jag som ska träna ikväl... igår tränade jag, det skulle gått bra om... fan, FAN!! Jag hatar att jag är sån här, men det är faktiskt inte riktigt bara mitt fel. Bara för att han aldrig riktigt lyssnat på mig de senaste 4 åren är inte mitt fel. Bara för att han inte kan ändra på sig bara för han är 60 år och dum!!! ...


Jag får fan inte glömma låna om psykologiboken fan, shit. Lägger den i väskan direkt!!! Så, nu ligger den bredvid väskan så jag inte glömmer den i morgon =) hahahahah!!


Jag vill ha skoj!! Jag vill gå ut, dansa, ta en promenad, gå och bada och sola på stranden, träna, springa, leka lekar, spela spel, hoppa runt, dra skämt, spela kort, sitta vid datorn, se på film, lyssna på musik, baka, laga mat, läsa en jätte bra bok, måla, skriva, rita, bygga sandslott, picknik, cykla, ha vattenkrig, gå i gräset barfota, använda mina sommarkläder, etc.
= Jag längtar helt enkelt till sommaren. Vill ta studenten helt enkelt och ha ett annat liv framför mig. Inte för att det är något fel på det jag lever i nu, förutom skolan (!!!!!!!!!!!) Hahaha, så kan det gå =)

Jag vill skriva jätte mycket just nu men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag skulle kunna skriva så mycket skit så det är inte sant (SKIT, SKIT, SKIT, SKIT, SKIT, SKIT, SKIT, SKIT, SKIT, SKIT, SKIT, SKIT, SKIT, SKIT, SKIT, SKIT, SKIT) men det blir ju näst intill bara bajs =)


♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

Jag önskar att jag kudne sätta mig ner i ett rum, plocka fram alla mina pyssel- och målargrejer och bara göra vad jag kände för. När jag är klar för dagen, går jag bara därifrån och låter alla prylar ligga kvar där jag lämnade dom. Sen nästa dag så går jag in igen och fortsätter med det jag gjorde. Just nu har jag ingen tid eller plats att vara på för att ens kunna måla känns det som. Jag vill inte vara på mitt rum om det skulle skvätta och ha sig, och där vill jag inte ha det liggandes, vart ska jag då vara liksom och göra allt annat jag vill göra.. som sova.... sitta vid datorn... titta på tv...... sova på mattan..... öhh.. sa jag sitta vid datorn? Men ni fattar la, det hoppas jag iaf, haha!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Jag är två stycken, och dom två stycken går inte riktigt ihop.


PUSSELIPUSSPUSSI <'3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0