Allting går så segt och jag har inget kvar

Kom hem från skolan och träffade min syster i dörren som också kom hem från skolan. Vi gick en promenad med Ellie. Sen gick vi in och hon försvann. Hon hittades senare i trappen med Carro som hon hade varit och hämtat. VAr med dom hela eftermiddagen och skrattade och hade skoj :)
Sedan stakc lillasyster och jag till Friskis, skulle dansat, men blev gymmet. Vi var rädda för att det skulle vara vi två och tanter/gubbar. Men det var det inte såg vi sen, så vi går nästa vecka istället =)
Sen så tränade jag judo. Det var dock inte skoj, eftersom vi var så få på träningen. Han som höll träningen idag har jag lite svårt för. Han anser sig kanske inte vara det men hans kroppshållning säger det, han är snart utbildad polis, så det är kanske itne konstigt, men han har alltid varit sådan dock. Gillar inte riktigt när han håller i träningarna och så då, men han kan vara bra ibland med antar jag :P haha.

Skola i morgon igen då, onsdag... snart helg =)
Ska till Söndrumshallen i morgon på idrotten, pallar inte. Då måste jag ju cykla fram och tillbaka och stresa för att hinna i tid till allting, suck....


Jag känner mig uttorkad, eller uttorkad på vardagen och "det verkliga livet". Jag vill bara ha helg hela tiden, då kan jag rymma iväg och tänka på annat.


PUSS.
Undrar om jag gjort ett misstag?
Om du läser detta, vilket jag vet du gör, ibland i alla fall... så är det bara för att jag kan inte glömma längre. Det sitter i hjärnan och är som vardagliga livet. det är därför jag blir som jag blir ibland. <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0