en promenad skulle vara skönt. gick i morse med hunden och mp3, mysmys :)

Min dator cp:ar sig som vanligt så tar lite tid av mamma som sitter vid den här nere.
Spelade handbollsmatch igår, det gick ganska bra tycker jag. Jag gjorde till och med 2 mål. Med tanke på att jag inte tränat handboll på evigheter ochs pecellt inte med laget så blev jag lite förvånad ^^. 
Vi vann med ett mål, gott :)
Speciellt eftersom de förlorade de senaste matcherna och vinner närj ag var med nu x) haha, vadå tar åt mig äran (A) Ni Äsch, jag bara skojar ju. Jag gör inte så mycket på planen, mest springer fram och tillbaka.

Lugna dagar, men ganska tråkigt, får inte gjort det jag behöver....


PUSS
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0