För att man inte skall bli bländad när man kör bil så ska man blunda !

Idag har varit en otroligt slappedag, eller kanske ite egentligen. Har pluggat körkort hela dagen i stort sätt. Vaknade ett par gånger p.g.a. skit samma. Vaknade till slut och gick upp vid halv tolv. Åt och glodde TV ett tag, Rachel Ray ;D haha!! Sen så gick jag upp och tog fram böckerna för körkortet. LÄsta i en halvtimma kanske och sen så har jag över på ett progtram på datorn resterande av tiden tills nu förutom att jag var ute med hunden i 20 minuter runt tre tiden också.

I morgon börjar skolan igen, för sista gången skall vi nu gå vår vårtermin, wwwwwwwwwiiiiiiiiiiiieeeee! :) haha
Fasar för den, speciellt med tanke på att jag inte riktigt gjort vad jag skulle på lovet... men va fan, jag har ju faktiskt haft lov, men så klart får jag skylla mig själv, underbart =)

Nej ni, dags att kissa och sen vila lite framför TV:n med något gott och förhoppningsvis nyttigt :)

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0