HELGEN

Petra har varit här en stund idag, mycket trevligt. Hämtade henne vid bussen, för säkershets skull kan man säga, haha. Med tanke på att alla som varit här för första gången, andra, tredje och t.o.m fjärde och mer hittar inte till mitt hus för de tycker att allt ser likadant ut, haha =) Åt fruktsallad och bara satt och chillade, lite mysigt sådär :)

Levander och Marie är här, Levander är för underbar och Marie är så himla trevlig. De sitter där nere med mamma och pappa och snackar skit typ. Levander och Marie är folk från judon, hehe.
JAG HAR PLUGGAT, shit måste ni ju tänka, det är ju för fan lov, haha! Men så är det när man är stjärnstundent ( NOOOOOOT). Det är mitt jäkla projektarbete och sen så är det psykologin som jag egentligen redan skulle gjort, men för fan, det har ju varit lov ;D haha !

Nej, dags att göra något annat, jag har fått så fint på mitt rum ska ni veta :) Ny fin matta, sjukligt fina nya ljusstakar i silver och två nya hyllor. Var på IKEA igår med mamma och lillasyster. Sen så träffade jag Jullan på eftermiddagen/kvällen. Hon och hennes pappa kom och hämtade mig hemma hos mig. Jag tog bussen hem vid två då Jullan höll på att somna ifrån mig xD haha! 
Sen i Fredes kom jag hem från Hylte då jag sovit där ju... kulkul. :)

I morgon blir det kiosken på Nwe Body och sen så seketeriatet på tisdag.

Förhoppningsvis ut på måndag, någon som är på? :)
PUSS


Kommentarer
Petra

haha jaa tur du kom och hämtade mej vid bussen annars hahde jag nog fortfarande letat ^^

Tack för att jag fick komma :D

2009-01-04 @ 20:51:17
URL: http://wellingtons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0