Jag har inte gjort mycket, men det lilla jag gjort har jag näst intill bara gjort fel

Har börjat träna igen, det ni. Undrar hur länge jag kommer orka med detta? Känner redan att skolan kommer ta stryk antagligen?? :S Jaja, vi får se om ett par dagar eller veckor igen.
Måndag - handboll i skolan + judo på kvällen
Tisdag - judo på kvällen
Onsdag - idrott i skolan
Torsdag - handboll i skolan + kanske judo på kvällen
Bara sådär liksom. haha.

Skolan idag med sovmorgon till klockan 10 då var idrottslektion började. Sedan så efter skolan blev det att åka till Energimannen och jobba efter att jag varit hemma en snabbis och ätit lite grand så jag skulle orka jobba.
Skulle gått bättre och jobba om pappa hade kunnat lägga i alla fall 5 minuter i sträck på mig, eftersom jag aldrig gjort det jag gjorde idag innan. Men det gick la bra. Det är svårt när jag inte vet vilka nummer alla fakturor ska ha och att jag inte kan dom i huvudet förutom 2440, 2640, 4019, 7220 och 4010. Haha!

Ikväll blir det att stanna henma. Jag ska plugga lite senare kanske om jag orkar, har faktiskt lite ont i huvudet. Körkortet eller skolan får vi se, beror på..... som alltid ^^

Kollat i H&M katalogen, hittar väldigt mycket mer än vad jag kan köpa som jag vill ha, usch och fy. Får la se hur det går med detta... ^^ haha! :P

Dimmigt och disigt ute och pallar inte det. Längtar till sommaren då vi tagit studenten och man blir "fri"? Dock så ska jag jobba väldigt stor del av första delen av sommaren, sen Cypern den 14 augusti som jag längtar till väldigt mycket och sen så får vi se. Efter det har jag hela livet framför mig, för det är väl det man har, eller?


Aja, orkar inte mer nu. Ska la snart gå upp och trycka på on-knappen på min dator så jag kan få höra den surra precis som att det var en hel elefatnhjord som sprang förbi utanför. 


PUSS
du säger sanningen, men jag hoppas inte att det är så som det låter som att det är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0