Magen vrider sig ut och in

När skrev jag senast?
Skit samma, spelar ingen roll just nu, orkar liksom inte riktigt bry mig. Jag är typ sjukt glad över att mitt internett har börjar fungera lite mer som normalt nu, nu tar det inte en halvtimme att komma in på en sida eller så, nu tar det bara 10 minuter =) underbart ju!

I eftermiddag blir det Hylte, saknar det. Där är det inga bekymmer för mig, där är det lugnt och tryggt!
I går träffade jag Jullan efter skolan och på kvällen var jag hemma. Jullan hämtade mig i skolan, sen åt hon på Max och jag tog en kaffe där. Vidare hem till mig och glodde på tv. Hon skjutsade min lillebror till hans träning och vi for hem till hennes päron. De skulle iväg sen så jag åkte hem. Kollade på Let's dance., plockade undan.. pratade en snabbis med jullan.. sen inget alls. Kom is äng runt midnatt och somnade strax därefter.

Idag vaknade jag av min klocka som jag ställde på klockan 9,00. Gick upp nästan direkt (behövde kissa!!). Kände inte för att gå och lägga mig igen eftersom jag hade planerat att plugga och träna. Pluggat har jag gjort, det har jag verkligen, det kan jag till och med bevisa :) Sen så ´åt jag frukost och sen har jag varit ute med hunden.

Ska snart duscha och packa en snabbis och sen ta det lite lugnt eller något. Ska nog ta halv 3 bussen här hemmaifrån. Köpa en kaffe eller något och sen ta bussen till Hylte.
Kommer la hem i morgon och sen så blir det nog att plugga ytterligare, dock på körkortet tror jag. Eller om jag gör det efter duschen.
 
Innan jag åkte till Hylte med Rasmus blev det en moccah latte på
Espresso House och sen en varm choklad till Rasmus ^^ hehe.
Puss så länge.
Jag saknar dig, med och utan anledning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0