olydig flicka med läppglanset i högta hugg

Åkte till Hylte i lördags och kom faktiskt hem idag. Det blir som det blir ibland, men och utan anledning.
Lyssnar på musik på min mp3 just nu, det är skönt att stänga inne sig ibland och bara vara för sig själv, som vanligt tända ljus med, dock bara ett idag för jag pallar inte springa ner och hämta fler värmeljus.
Planerar veckan och skriver sms. Planerar ett par träningspass på gymmet, judo, skola etc. Vet dock bara inte om mitt gymkort fortfarande gäller eller om jag ska behöva köpa ett nytt. Det gamla har väl inte använts allt för flitigt, men det kommer behövas nu tror jag, kanske inte. Men skönt att kunna ha den möjligheten att gå till gymmet att träna också!
Just nu luktar jag illa och behöver duscha =) Ska snart, när jag tagit mig orken efter att jag är klar med detta.
Jag vet inte vad jag känner längre, jag vet vad jag tycker och tänker, och jag kommer ändå ganska så ofta fram med svar på det också nu för tiden, men om jag gör det jag borde, nej. Varför är för att jag inte vågar, men jag vet inte vad det är jag är rädd att fölora.
Åhhh, lyssnar på en helt underbar låt, ääälskar den! Nicole kidman och Ewan McGrego med Come what may eller något åt det hållet. Den är med i Moulin Rouge, så ni vet menar jag!
Nej, dags att försöka komma igång med arbetsrutinerna, och ja, det är duscha och göra mig fräsch jag menar x)
bilderkommerkanskesenareomjagorkarochharlust,blevdockintesåmångaihelgen,mennågraeftersomkameranändåvarmedtyp.

PUSS
Tack för att du alltid ställer upp, du är helt underbar och jag vet just nu inte riktigt vad jag ska ta mig till, men jag får, som vanligt, skylla mig själva!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0