TRÄNING = TRÄNA

Nu så ska jag snart till sporthallen för att träna handboll. Min enda lektion för dagen är detta, underbart!! =)
Sen så sa jag träffa Alle lite senare för vi ska planera vår idrottslektion vi ska ha o ca. en vecka.
Sedan så ska jag träna judo ikväll, vilket jag hoppas på blir skoj och att jag har i alla fall någon att träna med. Annars vet jag seriöst inte vad jag ska ta mig till. Jag har vissa mål  med den här våren. Ikväll ska jag ta reda på om de är realistiska.

Jag fattar inte hur jag alltid kan vara så trött när jag går upp. Hoppas att jag klara av att träna, har asont i min vänstra handled, tur jag är högerhänt =)

Nej ni, kissepaus ocnh sen cykla till sporthallen.
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0