Underbar(t)

IGår så blev det att få skjuts av mamma till Alle och Calle i stan efter att ha hjälp till på Nissan cup som vår handbollsföringen håller i. Igår var det kiosken jag hjälpte till med och idag har jag setat i seketeriatet.
Igår i alla fall, så kom jag upp till lägenheten och mötte Alle, Calle, Linus och lite pojkar och det kom flera sen. Pojkarna skulle he förfest i lägenheten och jag Alle och Linus drog oss ut på stan och hade det ruskigt trevligt tycker i alla fall jag :) hehe. Satt på Asiaten ett tag innan Underbar och Linus fick sin drink utvält av en jobbigt kille... suck.
I alla fall så dansade vi massvis på Underbar och hade det bra. Efter det träffade vi Jullan, Alex och Muss inne på Mc Donalds då de hade kommit till stan på grund av hunger, haha. Pratade med dom ett tag och sen så var de tvunga att läman oss. Vi andra satt kvar ett tag innan 6 av oss drog vidare till lägenheten där vi skulle sova.
Jag fick fotöljen med ett lakan och en kudde. Somnade runt halv sex och vaknade varje halvtimme och sedan upp klockan 8 för att försöka göra mig någerlunda fräsch och pigg för att kunna göra min syssla som jag hade för dagen, seketeriatet. Hahaha xD! Var pigg tills klockan 14, sen så började jag bli riktigt trött, jäsp ^^
Fick gå hem i alla fall och kom hem runt halv fem. Duchade, 2 gånger xD haha. Gick ut ir suchen och upp på rummet, men frös som en gnu så det blev att gå ner och ducha ett tag till (A)
Sen så somnade jag i min säng ett tag, ställde klockan som tur var men det hjälpte fan inte, hahaha. Helena ringde utan att jag vet om det svarar jag och öppnar ögonen. Drä ser jag min telefon och att det är någon i andra luran, myska det dära, hahaha.
I alla fall så ska hon snart hämta mig så ska vi ut och äta lite. Blir inga drinkar för hennes del i alla fall då hon kör tyävrr, då det är en skitsöndag idag, typ, fast det är tisdag, whhaatt ^^ '''

PÅklädd och sminkad är jag och det som fattas just nu är en Helena faktiskt, hehe. Sandra följer med och om vi har tur kan vi lura med Alexandra också (A)

PUSS så länge, nu vet ni vad jag gjort och gör ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0