Vad var det som var så roligt med det?

Äntligen har mitt internett börjar att bli använtbart igen. Det har varit segt som fan eller så har det inte fungerat alls, så det har inte bliviti mycket användning av datorn...

Sitter just nu hemma, mår inte prima. Vill orka träna ikväll så tänka kanske bäst att stanna hemma från skolan, sova och inte göra mycket. Sitter dock och pluggar lite på Projektarbete då jag kom på att jag är jätte stressad över det. Men har kommit igång rejält nu och det känns faktiskt ganska så bra. Har lagt upp en plan som jag hoppas jag kan följa också.

Judoträningen igår var rikitigt skoj. Jag känner att jag kan och jag har  styrkan. I början i alla fall, då konmditionen och uthålligheten inte är det bästa, hahah!! Men just nu är det det bästa jag har, och då får det vara så också!! :)

Helgen var riktigt mysig måste jag säga. Började med bio och mat med Rasmus efter en lång skoldag med jobb däremellan. Sedan blev det att cykla hem där på kvällen någong gång. Upp klockan HALV ÅTTA på lördag för att jag skulle hinna duscha, packa och allt annat då jag skulle till Hylte. Var tvungen att ta 9 bussen hemifrån mig. Så köpte kaffe i stan coh en choklad till Rasmus när jag träffade honom runt 20 i 10 då bussen fick kvart i tio. Kom till Hylte och satte oss på Örnacafét innan vi gick till Örnahallen för att titta på handbollsmatchen. Sedan stack vi en snabbis ner till bowlingnhallen och sen blev det att gå och äta lite lunch. Därefter till Örnahallen igen och titta på innebandy och träffa Linus och lite så :)
Jullan kom till Örnahallen och vo9 åkte efter första perioden hem till henne. Vi skulle göra oss i ordning för kvällen då det var utgång hemma i Halmstad. Fick skjuts av Alex pappa, och vi tre (Alex också dåx) haha) åkte till Rebecca och Emma. Gick och spelade lite biljard eftersom bowlingen var full på B&B och sen gick vi till Emma och Rebecca igen för att få i oss lite mat, spela spel och snacka lite skit och så :)
Sedan ut igen.
Natten spenderades hos Alexandra som jag sedan tog bussen hem till mig för att kunna plugga lite på vår idrottslektion :) Sen var helgen slut och det var måndag.... haha.



Det var min helg iaf, puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0