Ensam är kanske inte alltid så stark...

Jag saknar min liallasyster så grymt mycket!
Jag saknar min hund!


Ska alldeles strax spackla mig lite grand, duschade innan och har fått på mig hälften av de kläder som är tänkt att jag ska ha på mig idag. Kan både bli lite kallt och naket att åka så här... Ska cykla till stan strax och möta Wallentin. Känner att jag måste komma ifrån huset och röra på mig lite mer än vad jag gjort de senaste dagarna, och hon har typ samma känsla den där Walentin. Skönt. Ska gå runt och titta lite, mest för att jag inte kommer på något bätte och för att då rör man i alla fall lite grand på sig, haha. Pappa och jag, med bär-hjälpen Swerre, var och handlade mat som jag ska ha och äta i veckan så jag inte ska svälta. Glömde dock kakorna.... eller, jag glömde nog dom lite med flit, har jag inga kakor hemma, äter jag heller inga kakor =)      GOTT JOBBAR CARRO

Inte mycket har hänt den senaste tiden. i onsdags var jag hos Linda på hennes förfest, det var hon och Pehr som drack, vi andra 4 tog det lugnt, haha. Blev att dra sig hem sen när de gick in på Mårtensson, pallade inte vara ute då. Så kom hem och fixade lite innan jag gick och la mig tror jag. Pappa och kollade på film igår med, Australian. Den var inte så bra som jag trodde den skulle vara tyvärr. Fast jag vet inte vad det är med mig, alla filmer jag tittar på är tråkiga, blir så uttråkad av att sitta där i soffan och titta på film. Vad fan är det med mig egentligen!? haha!

Nej ni, dags att fixa sig och sedan göra staden osäker igen.
pussochkram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0