Galet

 
Jag var bara tvungen. 14 år. Länge sen.


Gårdagskvällen vet jag inte riktigt vad jags ka kalla. Tog halv 9 bussen till stan coh gick till rasmus och Cassie som dock inte var hemma när jag kom. Var att sitta utanför då huset var tomt på folk och vänta. De kom inte långt efter så det var lugnt. Tog 2 glas champanj. Rasmus fick de stora glasen kan jag ju tillägga, haha! Tog bussen ut mot Tylösand och gick till Punch odch satte oss. Rasmus köpte en cider till honom och Cassie och jag väntade lite då jag var mätt av både mat och öl som jag fick i mig lite av med, men den var inte så god så Rasmus fick nästan hela. Ringde Fia och vi fick order om att gå ner på stranden där Henrik skulle vara. Så dit gick vi och där var han. Det var mycket alkohol för de som var där kan jag lova, alleled för mycket om du frågar mig dock, men dom var hur trevliga som helst och jätte roliga. Vi hamnade nu också på Ounch med resterande som satt på standen. Satt på Punch tills de stängde. Snackade massa, skrattade bl.a. åt Louie som somnade. Taxi till stan där det blev Donkenmat för Rasmus, Cassie, Fia och Emelie. Sen gick jag hem. Snackade med Jullan hela vägen. fy fan vad glad jag blev nör jag kom hem, så kissig som jag var har jag inte varit på länge kan jag lova. var la hemma halv 4 och gick och la mig ganska så snabbt då jag var liiiiite trött.
Upp kvart i 9 idag, så inte så många sovtimmar för mig inte. Tråkar runt här på dagarna. Lagar mat för att ha något att göra typ. Pallar inte ligga på stranden, jag blir så uttråkad, fast det blir jag ju här hemma också...... ajaj.

jaja, nu ska jag maila Fia så jag kan få reda lite om Norge och så nu. Vill dit till hösten!
Det var en galen kväll igår.
Inte rätt ord, men hittar inget annat passande ord heller.
Inte så mycket som hände egentligen, bara skoj.
:)

Puss


Kommentarer
Michelle

Ja det är den. Jätte bra bok =P

2009-07-03 @ 17:54:01
URL: http://michellex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0